Aktualność: Aktualizacja danych
Szanowni Państwo
Doradcy Podatkowi
Uprzejmie przypominamy, iż zgodnie z art. 7 ust. 7 ustawy o doradztwie podatkowym, doradca podatkowy ma obowiązek zawiadomić Krajową Radę Doradców Podatkowych o wszelkich zmianach danych określonych w art. 7 ust. 3 ustawy o doradztwie podatkowym w terminie 30 dni od dnia zaistnienia tych zmian.
W związku z powyższym uprzejmie prosimy o zaktualizowanie poprzez panel mDoradca danych teleadresowych, również takich jak adresy mailowe i numery telefonów. Jest to niezbędne w celu umożliwienia szybkiego kanału kontaktu oraz wymiany informacji pomiędzy samorządem a doradcami podatkowymi.
W przypadku, gdy nastąpiła u Państwa zmiana dotychczasowego adresu email i/bądź numeru telefonu, oprócz dokonania stosownej zmiany w panelu mDoradca prosimy o poinformowanie o tym fakcie biuro Lubuskiego Oddziału KIDP na adres e-mailowy lubuski@kidp.pl.
Formularz zawiadomienia o zmianie danych znajduje się w panelu mDoradca zakładka Konto>Aktualizuj dane.
W sytuacji gdy dokonane zmiany dotyczą dyspozycji zawartej w art. 7 ust. 6 ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2011 r. Nr 41, poz. 213 ze zm.) to po akceptacji należy:
-
wydrukować formularz,własnoręcznie podpisać formularz akceptując zmianyprzesłać wydrukowany formularz pocztą tradycyjną na adres Biura KIDP.
Naniesione zmiany będą widoczne i zaakceptowane w serwisie dopiero z chwilą wpływu informacji o zmianie danych w formie papierowej (elektronicznej podpisanej certyfikatem podpisu elektronicznego) do Biura KIDP!
UWAGA! Jeżeli doradca podatkowy posiada kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego, to może formularz przesłać w formie elektronicznej.
Czas akceptacji zmian uzależniony jest od zakresu zmienianych danych oraz terminu wpływu informacji o zmianie danych do Biura KIDP.
Zarządu Lubuskiego Oddziału KIDP